Καλώς ήρθατε...

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

...Κοιτάμε μπροστά! - Ιδέες για τις Απόκριες!!!

Μετά τις όσες τρικλοποδιές έχω φάει από το εργασιακό μου περιβάλλον, αποφάσισα πως δε γίνεται να τρελαθώ κιόλας, και να αφήσω τη μιζέρια και την κατήφεια να μου στερήσει τον πολύτιμο χρόνο μου από τους ανθρώπους που αγαπώ όσο τίποτα άλλο - την οικογένεια μου. Κλείνω τον διακόπτη λοιπόν, κοιτάζω το καλύτερο μπας και καταφέρω να το βρω μπροστά μου, και κάνω όνειρα για μια καλύτερη μέρα! 
Σε αυτό βοήθησε πολύ και η αναμονή των παιδιών για τις απόκριες, οι κουβεντούλες γύρω από το τι θα ήθελαν να ντυθούν και οι σκέψεις για να διακοσμήσουμε το σπίτι μας χαρούμενα, να ξαναμπούμε σε κλίμα εορταστικό, για να ξορκίσουμε  την ανησυχία για το μέλλον και να ομορφύνουμε τον μικρόκοσμο μας. Θυμάμαι όταν ήμασταν μικρές εγώ και η αδελφή μου, τη μαμά μας πάντα να στολίζει το σπίτι με γιρλάντες αποκριάτικες και μάσκες, που τις φτιάχναμε και οι τρεις μαζί από σερπαντίνες και χρωματιστά χαρτιά. Ήταν μια μικρή ιεροτελεστία που μας έφτιαχνε το κέφι πολύ, αλλά μεγαλώνοντας ξεχάστηκε, όπως και πολλά άλλα! Προσωπικά έχω να ντυθώ καρναβάλι από μικρή, αλλά φέτος λέω να το ξανακάνω, αφού ήδη ο Βαγγέλης με ρωτάει τι θέλω να ντυθώ...Αυτός πάντως μου δήλωσε ότι θέλει να ντυθεί...γορίλας, και στην Ιωάννα πρότεινε να ντυθεί γατούλα. Η μικρή συμφώνησε...είχε πολύ πλάκα η συνομιλία τους, και μου ζέστανε την καρδιά, να τα βλέπω ενθουσιασμένα να συζητούν και να σχεδιάζουν κάτι παρέα!
Είναι νωρίς ακόμα μιας και οι απόκριες ξεκινάνε στις 6 Φεβρουαρίου, αλλά...λίγη έμπνευση, δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, έτσι κι αλλιώς! Ας πάρουμε λοιπόν μια ιδέα από αποκριάτικα κοστούμια που μπορούμε να φτιάξουμε μόνες μας για τα παιδιά μας αλλά και για μας!
Mademoiselle Butterfly! No comments!
via
Ένα νοστιμότατο...Cupcake!
via
 Νεράιδα των λουλουδιών! All time classic!
via
Μια αθώα, μικρή....Κοκκινοσκουφίτσα!
via
 Ο Τζακ και η φασολιά!
via
Ένα...Τρενάκι, για μακρινά ταξίδια!
via
Ένας Μάγος...με τα όλα του!
via
Εκπαιδευόμενος...Πικάσο!
via
Ρίξε μια Ζαριά καλή....!
via
Ένα Νανάκι-Ξωτικό! Στολιδάκι για τον κήπο!!!
via
Νοστιμότατο Χταποδάκι!
via
Ένα γλυκό Κοτοπουλάκι!
via
Μοσχομυριστό Λουλουδάκι!
via
Ένα υπέροχο μπουκέτο από τουλίπα και τριανταφυλλάκι, μόνο για τη μαμά και την κόρη!
via
Μια...τσουχτερή Μέδουσα!
via
Όλες τις οδηγίες για να φτιάξετε τα κοστούμια που σας άρεσαν θα τις βρείτε στους συνδέσμους κάτω από τις φωτογραφίες. Θα επανέλθω με ιδέες για τον στολισμό του σπιτιού αλλά και για άλλες αποκριάτικες κατασκευές που μπορούμε να φτιάξουμε παρέα με τα παιδιά μας!!!
Καλή σας μέρα!!!






7 σχόλια:

Newagemama.com είπε...

Γεια σου φιλενάδα, wellcome back. Mην το βάζεις κάτω. Τη χρειαζόμουν αυτή σου την ανάρτηση για να μπω στο κλίμα των Αποκριών, που τόσο αγαπούν τα παιδάκια μας!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Το κοριτσάκι που είναι ντυμένο cup cake είναι όλα τα λεφτά! Πέρασε από το blog μου έχω ένα βραβείο για σένα!!!

Γωγώ είπε...

Καλησπερα Χρυσα!
Το καλυτερο που εκανες ειναι που εκλεισες το διακοπτη σ ολα τ ασχημα!κι αυτοματως ανοιξες πορτα στη χαρα και σ ολα τα επακολουθα της!!
Παντως εγω απο τοτε που εφαρμοζω αυτο το συγκεκριμενο ¨συστημα¨ εχω βρει την ησυχια μου,που δεν συγκρινεται με τιποτα!!!
Ο Βαγγελης δειχνει την δυναμικοτητα του κι η Ιωαννα την τρυφεροτητα της!
Η δικια μου οταν ηταν 3 ετων ντυθηκε γατουλα Αριστογατα,τωρα κοντα στα 6 ηδη εφοδιαστηκε την στολη της πριγκιπισσα Μπλερ απο Barbie!
Να χαιρεσαι τα παιδακια σου και να διασκεδασετε παρα πολυ!!
Φιλια Γωγω!

Marie είπε...

Πολύ όμορφα!!! Περιμένουμε και τις επόμενες ιδέες σου! Φιλάκια! Καλό βράδυ!

χαραυγή είπε...

Πολύ όμορφες ιδέες!!Καλό ΣΚ!!

Μαριάννα είπε...

Πολυ ομορφες ιδεες!!!!
Καλο βραδυ!!!

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ που κάνατε τον κόπο να μου αφήσετε τα όμορφα σχόλια σας!!!! Τελικά ευτυχώς την αποφύγαμε τη στολή του γορίλα- μα ήταν τόσο άγριες ή τόσο πανάκριβες!!! Έτσι ντύθηκαν πειρατές, αμφότεροι!!! χαχαχα. Κουρσάρος ο Βαγγέλης και Πειρατίνα η Ιωάννα...Πολύ γέλιο, τον ζούσαν τον ρόλο τους κανονικά!!! Πολλά φιλιά σε όλες!!!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...