Καλώς ήρθατε...

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Παίζουμε!!!

Επί...το έργον!!!
 Τις τελευταίες μέρες με έχει πιάσει μια τρελή όρεξη να ασχοληθούμε με παιδικές κατασκευές,να ζωγραφίσουμε, να παίξουμε εκπαιδευτικά παιχνιδάκια...Έχω βρει κάποια καταπληκτικά blogs με υπέροχες ιδέες για νηπιαγωγούς και όχι μόνο, και έχω ξεσηκωθεί! Μάλλον ο τόσος ενθουσιασμός μου έχει να κάνει με το ότι στις 19 Σεπτεμβρίου θα κάνουμε ένα πολύ σημαντικό βήμα στη ζωή μας...θα πάμε για πρώτη φορά στον παιδικό σταθμό! Είμαι ενθουσιασμένη, συγκινημένη, και ανυπομονώ να δω πως θα του φανεί η πρώτη του επαφή  με το σχολείο...(σχετικό post εδώ).
Έτσι λοιπόν εχτές, φτιάξαμε μασκούλες με ζωάκια, κολλήσαμε τα πρώτα γράμματα τις αλφαβήτου σε ένα τετράδιο και αντιστοιχίσαμε ζωάκια που αρχίζουν με το συγκεκριμένο γράμμα, ζωγραφίσαμε...και το κατα-ευχαριστηθήκαμε!!! Ιδού και οι...αποδείξεις!!!

Ένας μικρός ελέφαντας!!!
Το παπάκι μου το γλυκό!!!

Πάντως έχω να παρατηρήσω ότι η διαφορά μεταξύ των δυο φύλων είναι εμφανής από πολύ νωρίς!!! Και εννοώ ότι η Ιωάννα ως κοριτσάκι, παρόλο που ακόμα είναι πολύ μικρούλα και αγνοεί πάρα πολλά πράγματα, δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε πάσης φύσεως γραφική ύλη, ενώ αντίθετα το ενδιαφέρον του Βαγγέλη διαρκεί όσο και τα δυο λεπτά της ώρας...μετά από αυτό, αρχίζουν οι μπογιές να γίνονται μπαγκέτες για drums, και τα βιβλία χρησιμεύουν ως parking για τα αυτοκινητάκια!!! Εύχομαι μόνο και ελπίζω να είναι πρόσκαιρο και να αλλάξει λίγο το αγόρι μου, όταν θα αρχίσει να έχει διαβάσματα...γιατί αν πάμε έτσι...δε θα το γλιτώσω το εγκεφαλικό!!!
Όπως και να΄χει, καλή χρονιά σε όλα τα παιδάκια και ...καλό κουράγιο σε όλους τους γονείς!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...