Καλώς ήρθατε...

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Αλλαγή σεζόν....

Έχω πολύ καιρό να γράψω στο blogάκι μου, έχω και καιρό να περάσω από τα δικά σας...γενικά χάθηκα, αλλά...έχω "καλή" δικαιολογία....Δεν έχω χρόνο ούτε για να καθίσω δυο λεπτά να μυρίσω τα λουλούδια στο μπαλκόνι μου, να συνειδητοποιήσω ότι καλοκαίριασε, να αφήσω τον ήλιο να φωτοσυνθέσει πάνω μου...να δω ρε παιδί μου το καλοκαιράκι που έρχεται με βήμα γοργό! 
Και ξέρετε γιατί; γιατί κάθε χρόνο τέλη Μάη με αρχές Ιούνη, πήζω στις δουλειές!!! Όπως όλες μας βέβαια, αλλά αυτή τη στιγμή έχω ανάγκη να γκρινιάξω, οπότε θα με ανεχτείτε λιγάκι, έτσι;...Μάζεψε τα χειμωνιάτικα, κατέβασε τα καλοκαιρινά, πλύνε τα χαλιά (γιατί δε λέει κάθε χρόνο να τα δίνεις έξω...), κατέβασε κουρτίνες....καθάρισε το σπίτι, πλένε τα μπαλκόνια τρεις και λίγο γιατί τα παιδιά όλη μέρα κυλιούνται κάτω, συν τις καθημερινές δουλειές του σπιτιού, συν τη δουλειά του γραφείου 8 - 6 γιατί κάνω και "την εκδρομή μου" μέχρι να πάω και να γυρίσω, συν το ξενύχτι γιατί η Ιωάννα βγάζει όλα τα δόντια μαζεμένα και ξυπνάει η καημενούλα μπορεί και κάθε μια ώρα, πάντως minimum 4 φορές κάθε βράδυ...συν τις ιώσεις και τα κρυώματα που μας ταλαιπωρούν οικογενειακώς εδώ και μια βδομάδα, συν ότι λείπω όλη μέρα οπότε με που γυρνάω σπίτι θέλουν τα μικρά μου αποκλειστική προσοχή, και αν δεν την έχουν ή γίνονται δύστροπα και γκρινιάζουν ή με φωνάζουν κάθε 2 λεπτά για να με ενημερώσουν για το τι κάνουν, να μου ζητήσουν νερό, φαγητό, αγκαλιά και ότι άλλο θυμηθούν, συν να τα πάμε και καμιά βόλτα γιατί έχουν πήξει μέσα τα καημένα, συν...συν...συν!!! 


Και δεν τα κατηγορώ φυσικά, αλλά πραγματικά οι αντοχές μου έχουν μειωθεί στο ελάχιστο...χρειάζομαι φόρτιση οπωσδήποτε, αλλά δεν βλέπω φως στο τούνελ, για τα επόμενα χρόνια τουλάχιστον....
Πως να οργανωθώ, πως να τα προλάβω, πως να τα κάνω όλα γρήγορα; Πότε θα τελειώσει επιτέλους αυτό το πανηγύρι και να συμμαζευτεί το σπιτάκι μου; Και μόλις γίνουν όλα, μετά από λίγο, άντε πάλι...μάζευε τα καλοκαιρινά, βγάζε τα χειμωνιάτικα, ξανά χαλιά...
Εσείς πως τη βγάζετε καθαρή τέτοια εποχή; Γιατί εγώ κοντεύω να λαλήσω από την κούραση....

1 σχόλιο:

Elenfly είπε...

Σε νιώθω απόλυτα και συμπάσχω μαζίσου μεγάλη υπόθεση να εισαι μάνα , μαγείρισσα,μάστορας , καθαριστής , σύζυγος κ.ά. πολλά και να μην σε καταλαβαίνει και κανείς όταν ξαφνικά μέσα στα ναί πεις και ένα όχι.Αλλά να μην σε ψυχοπλακώνω και εγώ σίγουρα θα έρθουν και καλύτερες μέρες με λιγότερη κούραση και περισσότερο χρόνο για τον εαυτό μας όπως λέει και η μαμά μου ¨μην τα κάνεις και όλα¨!Σκέψου επίσης ότι υπάρχουν και χειρότερα και ότι το καλοκαιράκι έφτασε! Και μια συμβουλή αν το σπίτι σου διαθέτει παρκέ και είναι ζεστό το χειμώνα μη στρώνεις χαλιά μέχρι να μεγαλώσουν τα μικρά σου θα σωθείς!Επίσης αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να σε βοηθήσει μη διστάσεις να ζητήσεις βοήθεια!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...