Καλώς ήρθατε...

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Αναβολή της βάφτισης....

Αν κάτι σου κάτσει στραβά ρε παιδί μου, δεν ισιώνει με τίποτα...Όπως σας είχα πει σε προηγούμενη ανάρτηση 12 Δεκεμβρίου είχαμε προγραμματίσει τη βάφτιση της Ιωάννας, είχαμε τυπώσει και μοιράσει τα προσκλητήρια, κανονίσαμε το κέντρο για το τραπέζι σε συγγενείς και φίλους για να γιορτάσουμε το γεγονός, παραγγείλαμε τα γλυκάκια (αν και είχα πει να τα κάνω εγώ τελικά λόγω φόρτου εργασίας δεν προλάβαινα), κλείσαμε φωτογράφο, μπαλόνια και λουλούδια για το στολισμό της εκκλησίας, πήραμε ρούχα, φτιάξαμε τις μπομπονιέρες και....τελικά αναβάλαμε τη βάφτιση...

Μια αδιαθεσία του μπαμπά μου τον οδήγησε εσπευσμένα στην καρδιολογική κλινική εφημερεύοντος νοσοκομείου για μερικές μέρες, χωρίς να γνωρίζουμε τι ακριβώς συμβαίνει και πότε θα βγει. Οπότε με τι ψυχολογία να κάνεις βάφτιση... η μικρή παίρνει το όνομα της μαμάς μου, είναι η πρώτη και τελευταία  φορά που θα ακούσει το όνομα της, στη γέννηση της Ιωάννας δεν ήταν κανείς κοντά μας γιατί ήταν στη Χαλκιδική για την κηδεία του παππού μου, οπότε περίμεναν πως και πως τη βάφτιση της μικρής...Δε μπορούσα με τίποτα να αισθάνομαι το μπαμπά μου στο νοσοκομείο, τη μαμά μου με μισή καρδιά και μες στην αγωνία να έρχεται για λίγο στη βάφτιση, την αδερφή μου να είναι στο νοσοκομείο για να κάνει παρέα του μπαμπά μας την ώρα της βάφτισης...θα είχα μισή χαρά. Οπότε αναβάλαμε τα πάντα...και αφού τα αναβάλαμε τελικά οι γιατροί του δίνουν εξιτήριο αύριο...Εκείνος δεν ήθελε με τίποτα την αναβολή και ας είχε σκάσει που δε θα μπορούσε να είναι παρόν. "Τόση αναστάτωση σε τόσο κόσμο...δεν πειράζει, ας μην έρθω...". Ναι καλά!

Όπως και να έχει πάντως είναι ακόμα καταβεβλημένος, οπότε ίσως και καλύτερα. Εύχομαι να είναι καλά και να αναρρώσει γρήγορα και χαλάλι η όλη αναστάτωση...Νέα ημερομηνία ορίστηκε η 9 Ιανουαρίου 2011, ίδια εκκλησία, ίδια ώρα. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να μην έχουμε άλλα απρόοπτα...Όχι τίποτα άλλο, άλλα η νονά της μικρής είναι έγκυος και τότε μπαίνει στο μήνα της η γυναίκα... να χτυπήσω ξύλο πολλές  πολλές φορές και άλλο κακό να η μας βρει!!!

2 σχόλια:

Ανεράιδα είπε...

Να δεις που θα περάσετε τέλεια και θα 'ναι και καλύτερα.....και ίσως ζεστότερα για το μωρό. Περαστικά στον μπαμπά σου και μη στενοχωριέσαι, αυτά συμβαίνουν, καλά κάνατε!

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου Ανεράιδα. Κι εγώ θέλω να πιστεύω πως "κάθε εμπόδιο για καλό"...

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...