Καλώς ήρθατε...

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Το προσκλητήριο...

Μετά από πολλές μέρες με πολύ τρέξιμο, επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο να σας γράψω τα νέα μας.  Καταρχήν έπεσε πολύ δουλειά στο γραφείο, οπότε δεν έχω χρόνο ούτε για τα παιδιά μου.....Από την άλλη έτρεχα για να κανονίσω τις τελευταίες λεπτομέρειες της βάφτισης, και να ετοιμάσω τα προσκλητήρια για να τα δώσουμε επιτέλους στους ανθρώπους σε εύλογο χρόνο πριν από το μυστήριο!!! Και ιδού!
Είμαι πολλή χαρούμενη που τελικά τα κατάφερα και μου βγήκαν και έτσι όπως τα ήθελα, οπότε με μεγάλη χαρά σας τα παρουσιάζω...



Όπως σας είχα πει σε προηγούμενη ανάρτηση, το θέμα μας είναι η φράουλα. Οπότε αφού βρήκα τις εικονίτσες που μου άρεσαν το σχεδίασα στο word διότι δεν κατέχω από photoshop (ευτυχώς όμως ο μπαμπάς μας το χει), και αφού πήρε την έγκριση από γονείς και νονούς χαχα, προχωρήσαμε στην υλοποίηση. Χρησιμοποίησα χαρτί τουάλ ιβουάρ, και για φάκελο χαρτί αράχνη που χρησιμοποιούν τα ανθοπωλεία... Βέβαια τελικά θα το προτιμούσα λίγο πιο χοντρό και όχι τόσο διάφανο, αλλά δε με χάλασε και πολύ. Το κόλλησα λοιπόν με τον σακουλοποιό της μαμάς μου, άνοιξα τριπούλες με το κοπίδι και πέρασα κόκκινη κορδέλα, κρέμασα και το καρτελάκι με το όνομα του αποστολέα και έτοιμο! Δείτε το και στην τελική του μορφή.
 



 
Βέβαια πρέπει να πω ότι είχα και μεγάλη βοήθεια από τον μπαμπά μας, τους νονούς μας, την αδελφή μου, που περάσαμε ένα ολόκληρο απόγευμα  να εκτυπώνουμε, να κόβουμε χαρτιά και κορδέλες, και να κολλάμε φακέλους! Μέχρι και ο Βαγγελάκης βοήθησε, έπαιρνε τις κορδέλες, τα ψαλίδια, άνοιγε τρύπες σε διάφορα χαρτάκια...πολύ το ευχαριστήθηκε το μωρό μου μέσα στο χαμό... Και φυσικά βοήθησε και η πεθερά μου να δένει τους φιόγκους για να τα στείλουμε τελικά. Οικογενειακή υπόθεση δηλαδή η βάφτιση της Ιωάννας χαχα!

Ίσως στην φωτογραφία χάνει λιγάκι, από κοντά πάντως είναι πολύ καλό και ήδη πήρε καλές κριτικές, χωρίς να ξέρουν ότι είναι χειροποίητο!!!

Σε λίγες μέρες θα σας δείξω και τις μπομπονιέρες μας. Ήρθαν τα αντικείμενα, τα τούλια και τα κουφέτα και μένει να τα φτιάξουμε, οπότε μόλις είναι έτοιμα θα σας γράψω τελικά!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Mε το καλοοοοοό!!! Αχ τι ωραίες αυτές οι προετοιμασίες, παρόλο που υπάρχει πολύ άγχος και τρέξιμο, έχουν τη γλύκα τους!!!
Ελπίζω εκείνη τη μέρα να το ευχαριστηθείτε κι εσείς και το μωρό!!!
Καλημέρα :)

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Lilium για τις ευχές σου, να είσαι καλά! Πράγματι το τρέξιμο και το άγχος δεν είναι τίποτα μπροστά στη χαρά της όλης προετοιμασίας...ευχάριστη κούραση και γλυκιά...

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...