Καλώς ήρθατε...

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Κουκουβα(ϊσματα) vol 1

Δεν υπάρχει τίποτα ωραιότερο για μια μαμά κι έναν μπαμπά, από το να παρακολουθούν το καμάρι τους να μαθαίνει να μιλάει. Η κάθε νέα λεξούλα, η κάθε προτασούλα ηχεί σαν μελωδικό καμπανάκι, κάνοντας μας να φουσκώνουμε από υπερηφάνεια, που το μωράκι μας μεγαλώνει και μαθαίνει! Και φυσικά όλα μα όλα μας ακούγονται τόσο έξυπνα, που φανταζόμαστε ήδη το  βλαστάρι μας να δίνει διαλέξεις σε μια κατάμεστη αίθουσα αναπτύσσοντας μια νέα κοσμοθεωρία, ή να δίνει τα φώτα του στη NASA, μπαίνοντας στο πάνθεον των φωστήρων....

Έτσι λοιπόν, παίρνω το θάρρος να αναρτήσω κι εγώ τις εξυπνάδες της δικής μου διάνοιας, του Βαγγέλη! Της άλλης μου διάνοιας, της Ιωάννας, θα σας τις μεταφέρω μόλις αρχίσει να μιλάει γιατί ακόμα είμαστε στο "πρρρρρρ". Όχι πως κι αυτό δε δείχνει κάποια εξυπνάδα, απλά θα περιμένω να...ωριμάσει λίγο ακόμα! Την ιδέα την έδωσε η Άσπα και σκέφτηκα γιατί όχι; Έτσι κι αλλιώς δεν έχεις πάντα μαζί σου camera για να καταγράψεις τις φοβερές, ομολογουμένως, ατάκες των παιδιών. Άσε που τι σόι μαμά κουκουβάγια θα ήμουν! Ας καταγραφούν λοιπόν στα "πρακτικά" για να μη ξεχνιόμαστε!

#1 Ο μπαμπάς μας, λοιπόν, πήρε καινούρια ακουστικά για το pc του, τα οποία φυσικά και πέρασαν πρώτα από τα χεράκια, ή μάλλον, αυτάκια του Βαγγέλη. Έτσι, φορώντας τα ακουστικά  έρχεται μπροστά μου και μου λέει δυνατά:
Βαγγέλης: Μαμά ακούς; Μαμά δεν ακούς γιατί τα αυτιά μου είναι κλειστά...

#2 Κάνουμε βολτίτσα, και καθώς βλέπει τις κούκλες μιας βιτρίνας με γυναικεία ρούχα..
Βαγγέλης: Μαμά, κοίταξε ένα...
Εγώ: Ναι αγάπη μου, είναι ένα μαγαζί...
Βαγγέλης: ...Που πουλάει άνθρωπους;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...