Καλώς ήρθατε...

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Τα κάνατε όλα χάλια;

Όπως σας είχα πει, ετοιμάσαμε το κοινό παιδικό δωμάτιο του Βαγγέλη και της Ιωάννας. Κουραστήκαμε λιγάκι, αλλά το αποτέλεσμα άξιζε τον κόπο...Θα σας δείξω φωτογραφίες στο επόμενο post γιατί αυτή τη στιγμή μου είναι δύσκολο να τις κατεβάσω στο pc. 

Ο Βαγγέλης ήταν στης γιαγιάς του όλο το Σαββατοκύριακο, και κάποια στιγμή λοιπόν ήθελε να ρθει να δει το καινούριο του δωμάτιο. Αναγκάστηκε η μαμά μου να τον φέρει. Φανταστείτε ότι το σπίτι έμοιαζε σαν βομβαρδισμένο, γιατί με την ευκαιρία αλλάξαμε όλοι ντουλάπες, που σημαίνει ότι όοοολα μας τα ρούχα ήταν έξω...Μόνο το σαλόνι και η κουζίνα ήταν κατοικήσιμα... Έρχεται λοιπόν ο Βαγγέλης και με το που μπαίνει μέσα στο σπίτι....

Βαγγέλης: "Θέλω να δω το δωμάτιο μου." (και ανεβαίνει επάνω ενώ από πίσω του ακολουθούμε όλοι οι υπόλοιποι για να δούμε την πρώτη αντίδραση). Ανεβαίνοντας τη σκάλα...
Βαγγέλης: "Τα κάνατε όλα χάλια;"
Μπαμπάς: "Λιγάκι....."
Βαγγέλης: "Να σας μαλώσω;"
Μπαμπάς: "Δεν ξέρω, πρέπει να μας μαλώσεις;"
Βαγγέλης:" Όοοοχι δε θα σας μαλώσω... γιατί σας αγαπάω...."
Μπαμπάς: (Άφωνος για λίγα δευτερόλεπτα) "Ωραίο μάθημα μου έδωσες τώρα!!!"

Την πέταξε την μπηχτή του ο μικρούλης, σε περίπτωση που τον ξανά-μαλώσουμε...
Ανεβαίνοντας λοιπόν, το νέο τους δωμάτιο είναι άδειο καθώς μόλις έχει τελειώσει το βάψιμο, ενώ στο παλιό του δωμάτιο έχει εγκατασταθεί πλέον το γραφείο...

Βαγγέλης: "Τι είναι αυτό;" δείχνοντας μια σκούπα. (ρωτάει συνεχώς τι είναι τα πάντα, ακόμα και αυτά που ξέρει πολύ καλά τι είναι....και μόλις πέφτει το ματάκι του στο παλιό του δωμάτιο, με μεγάλη έμφαση και φανερή απορία..."Τι είναι αυτόοοοο;" και με το που μπαίνει μέσα, κοιτάει γύρω γύρω το δωμάτιο και με φανερή απογοήτευση..."Αυτό είναι το δωμάτιο μου;"

Το μωράκι μου έπαθε σοκ. Σου λέει, με πρήξατε τόσο καιρό ότι θα έχω ωραίο, μεγάλο δωμάτιο και μπαίνω και δε φτάνει που δε βλέπω το κρεββατάκι μου, μου κοτσάρατε και τη βιβλιοθήκη και το γραφείο....

Ποιος ξέρει τι φανταζόταν το μυαλουδάκι του όταν του μιλούσαμε για την αλλαγή δωματίου! Για την ιστορία πάντως, το δωμάτιο του άρεσε πολύ, πρόλαβε και το έκανε και άνω κάτω με τα παιχνιδάκια του.!!! Μόνο που όταν πήγαινε για το δωμάτιο του μπερδευόταν και όδευε προς το παλιό και τελευταία στιγμή έστριβε και έμπαινε στο καινούριο....σαν cartoon ήταν το μπομπιράκι!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...